absolutella

Alla inlägg den 4 augusti 2010

.

Av ella - 4 augusti 2010 16:54

hejsan.



dessa byxor verkar sköna, eller det ser ut som det iaf.;)

  

jag har varit lite anti mot dom förut för ett tag sen men sen har jag faktist börjat gillat som, ändå..;ss

aja vi får väl se..

har tittat på ett par Nike också men jag orkar inte lägga upp bild på dom nu..

men nu ska jag titta lite på intersport's sida också..

  

Av ella - 4 augusti 2010 16:06

hej.



asså vart har sommaren tagit vägen, den har typ gått och gömt sig för mig..-.-'

och för nästan alla andra också..

det har typ regnat hela tiden ju.

nu är det "uppehåll" och jag tror till och med solen har tittat fram lite, men det kommer säkert snart börja och regna, igen!

så jag får väl ha en egen sommar, inomhus!

  

i bilder!

bilden är för övrigt tagen i egypten:)

  


Av ella - 4 augusti 2010 14:48

hallå där..



varför finns det rubriker egentligen?!

dom är mest bara jobbiga eller iaf ibland, jag sitter ofta och tänker en stund på vad rubriken ska heta.


dagens diss är rubriker.

dagens hiss är nemo.

  

Tidigare månad - Senare månad

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Presentation


helluu,
jag heter ella och ska snart börja 6:an.
jag bloggar om mitt liv + annat runt omkring mitt liv.
hoppas ni gillaré.;)

glöm inte att
kommentera.:)

Omröstning

vilken blogg är bäst ?
 www.fokis.se
 www.anagina.blogg.se
 www.stinalee.se
 www.lindablom.se
 www.ablick.blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

.

absolutellas gästblogg

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

besökstatistik

besöksräknare

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards