absolutella

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av ella - 1 augusti 2010 17:36

hej.:)



vill ha dessa saker ska maybe köpa dom vet inte än..

  

skorna är ju billiga, väskan är helt okej men är det någon som vet om det finns att köpa billigare?

kommentera isf, snälla.:'D 

    

Av ella - 1 augusti 2010 16:19

halo:)



har nyss duschat efter två timmars sagan om ringen.(y)

haha jag har bara sista delen i trean kvar,

alltså en och en halv timme tror jag..

den är ju asbra ju!

kommer säkert se hela igen innan jag åker hem.x)

kanske ska se de sista ikväll(?)

vem vet.. inte jag iaf.

har inte så mycket att skriva så det får bli tre sommriga bilder ist;)

       


tog dom på vägen hem från centrum.

ha en bra dag eller kanske man ska säga kväll? 

  

Av ella - 1 augusti 2010 11:19

hej och godmorgon.:)



vaknade halv elva ellert var den halv tio?

aja spela roll jag vaknade för ett tag sedan iaf;)

men nu ska jag gå ner och baka scones.x')

  

Av ella - 1 augusti 2010 00:59

hejsan!



nu ska jag gå och lägga mig.

tänkte bara säga god natt:')

  

Tidigare månad - Senare månad

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Presentation


helluu,
jag heter ella och ska snart börja 6:an.
jag bloggar om mitt liv + annat runt omkring mitt liv.
hoppas ni gillaré.;)

glöm inte att
kommentera.:)

Omröstning

vilken blogg är bäst ?
 www.fokis.se
 www.anagina.blogg.se
 www.stinalee.se
 www.lindablom.se
 www.ablick.blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

.

absolutellas gästblogg

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

besökstatistik

besöksräknare

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards