absolutella

Alla inlägg under mars 2010

Av ella - 24 mars 2010 20:39

hej-hej !   



Idag har jag varit på skolan, som vanligt .

Efter skolan var jag med Agnes vi bakade, det vart gött !

Sen var jag på cheer det var rooligt som vanligt ! ( y '

Och nu ska jag äta något tror jag . . .



puss-hej !  

Av ella - 23 mars 2010 20:12

hej-hej !   



Här kommer en braig låt tycker jag iaf .



Vad tyckte ni då ? ^^

Av ella - 20 mars 2010 19:48

hej-hej !   



Är hos min underbaraste bv !

Vi sitter vid varsin dator ( nördigt jag vet  -.- ;p)

Ska snart äta kladdkaka tror jag . . . mumms   

Ses imorrn tror jag . . .



puss-hej !   

Av ella - 20 mars 2010 16:21

hej-hej !   



Idag har jag varit på stan med syster malin  

Jag har köpt två hårspännen och två par örhängen ( kommer kort )

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra som alltid typ ^^

Men här kommer iaf bilderna .



Rosett från H&M, två för 29.50 kr .

Örhängen från Ur och Penn, ett par svarta och ett par rosa 29.50 kr .




Jaa det var väl det ( y '



puss-hej !  


<3

Av ella - 20 mars 2010 11:32

hej-hej !   


Vaknade kl.10 ungefär, sen gick jag och och efter det satt jag mig vid datorn, gick in på bdb facci och nu bloggplatsen .

Nu vet jag inte vad jag ska göra,  förslag ?

Bloggar mer sen   



puss-hej !  

Av ella - 19 mars 2010 22:25

hej-hej !   



Jaa som jag sa i förra inlägget har jag varit på Boda Borg med klassen, det vart tummen upp där då ( y '

Först var jag med HannaE 'bv', Maggi och HannaJ .

Men sen gick jag och HannaE till killarna för HannaJ var så flamsig . . . ^^

Thahahahaha vi hjälpte killarna med ''några''

banor och gjorde lite fusk och sånt . . .    

Men det var en bana som vi inte klarade, Cliff Hanger, men den hade killarna klarat så då försökte dom hjälpa oss men det gick inte såå bra . . . ^^

Vi var typ asrädda för det var alldeles kolsvart och så skulle man gå i hemska små gångar, men i sissta rumet så var det typ ett berg och där skulle såklart jag och Maggi upp men sen kom man typ inte ner för det var så högt !

Aaa vi klarade iaf 7 banor , duktiga vi är asså !   

Men det var iaf askul där !

Nu ska jag kolla bdb, ses imorrn !



puss-hej !  

Av ella - 19 mars 2010 07:11

hej-hej !    



Thahahahaa gu va man är dååålig !

Jag säger att jag ska lägga upp mist ett inlägg per dag men gör det inte det går inte !   

Men från och med nu säger vi då .

Snart ska jag på skolan   

Hur många är det som hellre bara vill ligga i sängen, förutom jag ?!

Idag efter skolan ska jag nog va med kompis , maggi kanske . . . ajaa vi får väl se ^^

Efter det ska jag på fotbollsträningen och sedan blir det Boda Borg med hela klassen, kung ! ( y ' hah fredriks uttryck ^^

Men nu ska jag kolla face och bdb, ses senare idag . . . tror jag . . .



 

Hah vi är SNYGGAST , vet inte varför jag tog den men iaf ^^



puss-hej !  

Av ella - 15 mars 2010 17:31

hej-hej !   



Haaha det var ett tag sen jag la in men nu ska jag berätta varför . . .

Som ni vet kom ju mamma på lör men då la jag ju in lite vad vi gjorde och så men sen på tor så åkte jag och hannaa till tegefjäll i åre , så jaa det är därför jag inte har lagt upp nåt på ett tag ^^

Men nu ska jag börja blogga igen men eftersom det är skola och jag vill göra annat än att bara sitta vid datorn hela tiden så blir ddet nog bara 1-2 inlähh varje dag men ibland kan jag ju glömma   



pus-hej !  

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Presentation


helluu,
jag heter ella och ska snart börja 6:an.
jag bloggar om mitt liv + annat runt omkring mitt liv.
hoppas ni gillaré.;)

glöm inte att
kommentera.:)

Omröstning

vilken blogg är bäst ?
 www.fokis.se
 www.anagina.blogg.se
 www.stinalee.se
 www.lindablom.se
 www.ablick.blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

.

absolutellas gästblogg

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

besökstatistik

besöksräknare

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards