absolutella

Alla inlägg under april 2010

Av ella - 30 april 2010 17:33

tjaa .. :)



idag när jag hade gjort mig iordning så åkte jag till mormor, vi bestämde oss för att åka in på stan eftersom jag behövde nya kläder .

så det blev:

hel-vit T-shirt från Monki .

svart midjekjol från Monki .

en orange-rosa klänning från Gina .

jeans-shorts från Kappahl .

pirat-byxor från kappahl .

solglasögon från kappahl .


tror jag fick med allt ;)

juste, min kamera har gått sönder så den är inne på lagning, därför så lägger jag inte upp några bilder :(

tror den kommer om några veckor, åååååh så tråkigt !


ikväll är det valborg ska ju gå dit med underbaraste, kommer bli så kul !

så nästa inlägg blir väl imorrn då .



puss :)

Av ella - 29 april 2010 17:09

heii ! ^^



idag var med aggnes efter skolan, vi pratade, fikade, skrattade, spelade kort, åt vofflor, skrattade åt aggnes pappa, hoppade studsmatta, cyklade, blev blöta om fötterna så jag fick låna aggnes strumpor och så matade vi aggnes fiskar ^^ hahahaa roligt liv jag har asså ! :D

imorrn är det majbrasa, då blir det mina fina flickor, vilket betyder aggnes, malin, friday, blomman och bv <3 kanske träffar fler där oxå ( y'

bloggar imorrn, och ikväll, tror jag iaf .. ;)


jaa juste har någon bra tips på hur jag kan ändra min design på bloggen, helst inga stora men det går egentligen bra vilket som ;pp


puss så länge iaf :)

Av ella - 29 april 2010 07:11

dod morgon .



idag slutar skolan halv 2, härligt !

och imorrn är det ingen skola för då är det valborg, ännu härligare !

jaa så nu ska jag kolla bilddagboken lite snabbt och sen blir det att cykla till skolan med bv ^^


så pupupuss hehehejj ! ;D

Av ella - 28 april 2010 07:26

helluu ! :)



nu är det morgon, igen .. -.-

lite segt men funkar .

blir ett snabbt inlägg för jag hinner inte mer ;)

jaa som sagt va så ska jag baka med nåra i fotbolls-laget ^^

idag är det inget speciellt på skolan tror jag, eller ja förutom idrott då .


ha en bäst dag ! :)



puss&kram ;D

..

Av ella - 27 april 2010 17:36

hajj på dajj ! ;p



idag efter skolan åkte jag och hanna.J in till odensala, det var aastråkigt där .. -.-

så jag tog bussen hem själv, utan hannna för hon stannade kvar .


imorrn ska jag och många fler baka hos bästa vän, till fotbollen, kuul !

så jag kommer inte blogga något efter skolan men på kvällen, på morgonen eller kanske båda två ^^

ajaa nu ska jag kolla face och bilddagboken .



kram ! :) 

Av ella - 26 april 2010 20:58

yoo ! ^^



idag har jag som vanligt varit på skolan liiite trögt kanske för jag var aaaastrött, vet inte varför så fråga mig inte ! ;pp

efter skolan gick jag, frida.b och hanna.e hem till hanna.e, vi bakade chokladbollar, men det blev inte så många, men dom blev goooda ! :)

efter jag hade ätit gick jag tillbaka till hanna.e då spelade vi något mariospel på wiiet det var jättekul ! och så hoppade vi studsmatta och jag höll på att flyga av .. -.-

men dagen har iaf var bra'ig ;)


pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspu
sspusspusspuss :*

Av ella - 25 april 2010 20:53

heii igen ..



nu ska ni få veta vilken som blev vinnaren i musiktävlingen ..

















































































































































och vinnaren är:magdalenaa med Miley Cyrus feat Timbaland - we belong to the music .


hon har nu vunnit att jag ska komentera alla hennes bilder hon lägger ut på bilddagboken i två hela veckor ! :)

men nu ska jag göra annat .


pussen och dod natt för det blir inget mer inlägg ikväll .. :)

:))

Av ella - 25 april 2010 20:33

halloo ! ^^



idag har jag mest bara varit hemma, hoppat studsmatta, tagit det lungt och cyklat till OK med brorshan min för att köpa glass ;D

sen vid middagstid cyklade vi upp till koppar för att fira syster malin för att hon har konfat sig .

av mig fick hon ett par hello kitty stövlar, jättesöta, och av hela våran fam fick hon 300 kr .

aa så vi åt middag och efterätt där gott var det !

nu har jag nyss duschat, sköönt !


och jo föresten orkar faktist inte lägga upp bilderna sen igår och i förrgår .. lat jo jag vet men kanske kanske kanske lägger jag upp dom imorrn :)


pussen ! :D


klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Presentation


helluu,
jag heter ella och ska snart börja 6:an.
jag bloggar om mitt liv + annat runt omkring mitt liv.
hoppas ni gillaré.;)

glöm inte att
kommentera.:)

Omröstning

vilken blogg är bäst ?
 www.fokis.se
 www.anagina.blogg.se
 www.stinalee.se
 www.lindablom.se
 www.ablick.blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

absolutellas gästblogg

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

besökstatistik

besöksräknare

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards