absolutella

Alla inlägg under juni 2010

Av ella - 26 juni 2010 15:46

hej.



har gjort en ny header till mig själv + en åt "bv" och två åt mira ;p

vad tycker ni?

kanske inte lika sommrig som den andra men jag kanske byter snart igen, typ när jag kommit hem från egypten(?) :)


aja idag har jag bara slappat, suttit vid datorn och läst ut min bok.

Alice+Patrik=SANT! heter den, den var faktist bra (y)

nu ska jag sitta lite vid datorn och ikväll vet jag inte?

vi får se :)

 

Av ella - 25 juni 2010 12:50

halloo:')



sitter i stugan och tråkar lite..

vet inte riktigt vad vi ska göra idag men någonting blir det väl:)

ska kolla lite vid datorn nu och sen vet jag inte?

kanske gå ut och se vad pappa och jocke gör, vem vet? jaa inte jag iaf;)

ha en bäst midsommar iaf, jag vet att jag skrev det igår men ändå!

 

Av ella - 24 juni 2010 23:06

helluu.



sitter i stugan och äter kvällsfika,tunnbrödmacka med skinka och jordgubbskräm med mjölk, mummsii:)

men nu ska jag äta lite av min macka och sen ska jag nog krypa ner i den jättesköna sängen med två fluffiga kuddar och ett fluffigt täcke! ^-^

 

Av ella - 24 juni 2010 18:24

hallå där:)



sitter i bilen på väg till Idre, lite segt men det funkar..;)

orkar inte skrihva mer, det är gasnka segt internet här ute så om jag skriver mycket kommer det kanske ta jättelångt tid att spara..

ha en bäst midsommar så ska jag försöka blogga snart igen(a)

  

Av ella - 23 juni 2010 13:13

hallå där kött å blåbär^^



Sean Banan style:)

sitter och tar det lugnt, lyssnar på musik kollar kommentarer och så.

imrogon blir det Idre tills på sön, kanske inte världens bästa ställe att fira midsommar på men det funkar;)

nu ska jag fixa lite saker till mobilen så nästa inlägg blir på sön eller mån.

och föresten, vart har sommaren tagit vägen?!

muuumsii!

 

Av ella - 21 juni 2010 16:54

hejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejej!



i helgen har jag ju varit i hudik på fotbollscup:)

det har varit aaaskul!

vi vann inte så många matcher men vi spelade bra, tycker jag:p


idag har jag varit på stan med agnes.

vi köpte ingenting förutom att vi var på Donken och köpte en Mcflurry var och delade på en strips;)

men vi hade kul:D

ska kanske vara med henne efter maten oxå men nu ska jag kolla bilddagboken, så hare' bäst, bloggar antingen ikväll eller imorgon.

Av ella - 18 juni 2010 09:50

hejsan.:)



nu drar jag till hudiksvall(a)

så jag kommer då intte blogga förren på måndag, kanske på söndag men jag tror inte det..

så ha en bäst helg alla för det ska jag ha;D

Av ella - 17 juni 2010 18:04

hheelluu:')



idag har jag varit med agnes.

först spelade vi The Sims 3 hos mig och sen gick vi till agnes för att äta lunch.

när vi hade ätit lunch så bestämde vi oss för att spela vårat älsklingsspel (asg) alltså Vem Där? hahaha det är ett ganska kul spel om man har en lite anorlunda humor.. som jag och agnes kan ha, ibland;)

för er som inte har spelat det så kan jag berätta lite hur man ska göra och vad det går ut på.

man har en varsinn bricka med olika "gubbar" på, så tar man upp ett kort var (fast vi brukar ha minst 2) på kortet är det en "gubbe" så ska man gissa vad den andra har för "gubbe" och alla "gubbar" som man kan gissa på finns på de där brickorna.

så man kan t.ex säga: har din "gubbe" svart hår? eller: har din gubbe stor näsa? o.s.v

kanske inte världens bästa förklaring men aja..:'pp

men det jag egentilgen skulle berätta var att vi satt och ritade nya bilder till alla gubbar och vi skulle göra 72 st.

det var ASDRYGT! -.-'


nu ska jag snart på fotbollsträning och efter den ska jag på Ica Maxi för att handla tills i helgen, för jag ska nämligen på en cup i Hudiksvall med fotbollen då.

så det ska bli kul, jättekul!;D


men nu måste jag fixa lite saker innan fotbollen, här kommer iaf en bild på spelet Vem Där?

 

hahaha var bara tvungen:)

 

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Presentation


helluu,
jag heter ella och ska snart börja 6:an.
jag bloggar om mitt liv + annat runt omkring mitt liv.
hoppas ni gillaré.;)

glöm inte att
kommentera.:)

Omröstning

vilken blogg är bäst ?
 www.fokis.se
 www.anagina.blogg.se
 www.stinalee.se
 www.lindablom.se
 www.ablick.blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

.

absolutellas gästblogg

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

besökstatistik

besöksräknare

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards